måndag 15 december 2008

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Det blir inte alltid som man tänkt sig, har jag märkt...

Redan i onsdags märkte jag det eftersom jag var beredd på att gå på julbord! Så blev det inte! Lillebror ringde och ville komma hit! Klart han fick! Han jobbar i Göteborg nu och är hemma allt för sällan. Vi käkade god mat och kollade på film på kvällen och hade riktigt trevligt faktiskt! Sen skruvade han och Peter ihop våran nya säng som kom i tidigare samma dag. Det var en trevlig stund må jag säga! Skrattade så tårarna rann. De där två är inte riktigt kloka men de verkar ha kul ihop iaf... ;)

De fick till slut ihop sängen och det var det värt! Fy fasen vad skönt jag sov den natten! Jag är mina svärföräldrar evigt tacksam för den fina julklappen! TACK!

0 kommentarer: