tisdag 2 december 2008

Så där ja!

Nu är jag nästan klar med mitt måleri! Ska finlira lite imorgon men annars klart!

Som jag misstänkte blev det en jäkla skillnad! Kommer bilder snart...

Precis när jag var färdig kom Jonas och Johanna och lilla Selma och hälsade på en snabbis och Jonas fixade vår konstiga kökslampa! Tack för det!

Nu ska jag kolla på tv en stund och bara sitta och vara nöjd med mitt lilla projekt!
Sen ska jag bada! Väldigt behövligt kan jag säga! Borde nog hälla lite lacknafta i badkaret för att bli ren! Får skrubba ordentligt med bodyscrub överallt! Händer och fötter är värst! Men även håret... Känns som att jag har färg över hela mig!

Måste skynda mig för jag måste se Ugly Betty och Desperate Housewives ikväll! Har även hört ryktas som att Peter köpt hem glass... Yes...

Har tagit alvedon också... Denna färglukt är inte att leka med! Snacka om huvudvärk man får! Men det är det nästan värt för jag är nöjd med resultatet!

0 kommentarer: