måndag 15 december 2008

Som sagt var...

Det blir inte alltid som man tänkt sig, som sagt var...

Igår när jag slutade jobba åkte jag direkt in till Mamre och fick kaffe och nybakat saffransbröd och syltkakor! Gott! De där syltkakorna är som knark! Man blir beroende... ;)

Sen åkte vi till Västerås för att kolla på en ny servis! Jag vill ha en servis!
Kan vara kul att ha en komplett servis. Vuxenpoäng...

Först tänkte jag köpa en på IKEA men hittade ingen som riktigt passade...
Tänkte slå på stort och köpa en på DUKA eller Cervera men det var ju stängt överallt! HA! Det hela slutade med att jag kom hem utan någonting! Skit också...

Fick iaf tag på några julhanddukar och en, vad heter det? Ugnsvante?
Ska tillbaka på fredag och då hoppas jag komma hem med både en servis och en massa julklappar... Julklappar är jävligt onödigt egentligen! Borde avskaffa det på något vis... Finns väl viktigare saker att lägga energi på?! Och hör sen! ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. jag har faktiskt en servis... = FETT med vuxenpoäng till mig =)

Men jag har dock inte en kombi... Man får köra en gammal sketen Volvo när man är fattig student =)

Puss å hej snygga tjej ; )