onsdag 3 december 2008

Foooooooooood...

Här sitter jag och är lite hungrig...

Jag har haft en elektriker här som har installerat spottarna i badrumsskåpet och satt ett nytt eluttag i köket!


Hur som helst var det hungrig jag var, ja! Kom på att jag har ju inte allt för många inlägg i min "Mat"-kategori... Tänkte att jag kanske skulle ta och posta några inlägg i veckan om den stackars mat jag lagar... För att bli lite mer engagerad... :/

Hatar att laga mat, kan inte laga mat, vill inte laga mat! Eller visst vill jag laga mat och jag tänkte att jag kanske skulle ta mig i kragen nu så här till jul...

Men inget för avancerat... Börja från början...

De retade mig på jobbet och sa att nu när jag har ett så fint och nytt kök så måste jag väl gå en matlagningskurs för att kunna utnyttja det också! Ha!
Men det värsta är att de har rätt! När jag ser mitt nya kök får jag lite dåligt samvete för det känns som att jag nästan inte behöver det alls...

Men nu ska det bli ändring på det!

Härmed lovar jag att från och med nu posta minst ett inlägg i veckan som handlar om mat!

Nu ska jag gå till kylen och ta fram en yoghurt. Mer "matlagning" blír det inte idag... Men imorgon kanske... ;)

0 kommentarer: