tisdag 9 december 2008

Konstiga frågor...

Världens bästa Johanna har skrivit ett kul inlägg i sin blogg! Hon skriver i och för sig många roliga inlägg där, kolla länken!

Typiskt henne att sitta och klura på sånt! :D

Tänkte iaf svara här och nu!



"Japp, jag har fnulat på ett par frågor åt er... Konstiga såna, men ni kan väl svara på era bloggar eller i kommentarerna om ni inte bloggar själva, eller vill förbli anonyma...

1. Om ditt hus/lägenhet brinner - allt viktigt, typ människor, djur, papper, foton, datorn och allt sånt, är räddat - och du har tid att rädda en enda möbel till, vilken väljer du och varför?

2. Du har blivit finalist i Idol, du är med i första veckofinalen, fritt val av sång att sjunga - inget tema, vilken sång sjunger du och varför?

3. Du ska bjuda på middag för fem, och klockan sju plingar det på dörren. Vilka fyra står utanför? Och varför är de just de som står där? (helt valfri kombo av levande och döda)"


Mina svar:

1. Vår nya säng! Just för att den är ny. Har ingen riktig favoritmöbel än...
Skulle inte ta stora soffan iaf! För då skulle hela huset hinna brinna ner innan jag fått ut den! ;)

2. Shit, den var svår! Skulle nog ta Ben Fold´s The Luckiest av den enkla anledning att det är den vackraste och finaste låten i hela världen! Gifter jag mig ska jag ha den låten på bröllopet och när jag dör ska den vara med på min begravning! Beautiful!
Annars tar jag Markoolio´s Millenium 2! ;)

3. Shit, ännu svårare! Min mamma så klart!
Mormor, morfar och Dan.
Tror helt enkelt att det skulle vara en toppenkväll!
Vi skulle ha mycket att prata om! Sjukt att ens tänka tanken...

Så, nu har jag svarat och det var inte det enklaste! Gör det du också!
Så ska ni få se hur svårt det är!

Ingen hittar på frågor som dig, Johanna! ;) Fortsätt! Det var riktigt roligt!

0 kommentarer: