måndag 8 december 2008

Dinner for one...

Nu kommer det ett litet matinlägg här! ;)

Peter jobbar över idag... Tills Fan själv avlöser honom! Vet inte när han kommer hem!
Hur som helst så har jag lagat lite käk till min själv, i min ensamhet...
Hjälp, vad tråkigt det är att äta själv! Ännu värre att laga mat till sig själv!
Därför blev det ett flertal matlådor samtidigt!

Allt är väldigt enkelt! Ugnsstekt kycklingfilé, jasminris och en kall currysås.
Till det en enkel sallad på olika tomater, gurka och fetaost m. vitlök.
Till detta måste man nästan dricka svartvinbärssaft, eller hur Elin? ;)



Elin och jag käkade samma rätt när hon och jag hade lite myskväll sist!

Då hade jag sällskap! Det hade jag inte idag... All alone...

3 kommentarer:

Anonym sa...

det kommer.. =) ska städa idag sen blir det nog kort..

Elin sa...

åååååååååååå vad gott!!!! tänkte på dig i fredags när jag själv åt kyckling och currysås!! men varm... hade glömt receptet på din underbart goda!!! mmmmm vi måste ses snart igen!!!!

Elin sa...

SJÄLVKLART ska man ha svartvinbärssaft till!!!!!!!!!