lördag 13 december 2008

Helt såld!

Nu ska jag snart åka och jobba igen! Idag kör jag Saab!!! Lite ovant med tanke på att det är snorhalt och jag inte riktigt är van vid Peters bil...
Min bil såldes nämligen igår! T_T

Min älskade Volvo v70 är nu ett minne blott! Ett vackert minne som jag ska vårda ömt i resten av mitt liv! Den första bilen jag har haft som jag riktigt gillat... Vi hade en fin relation i nästan två år. Men det är över nu... Snyft...

Känns förresten väldigt konstigt att bara ha en bil! Allt blir jävligt besvärligt! Jonas kom och hämtade Peter nu, så att jag kan ha bilen till jobbet... Imorgon måste jag också ha den och det är en jävla tur att jag är ledig på måndag för då måste ju Peter ha bilen! På tisdag är det dock kört (ha, ha..) för då jobbar vi båda två!!!

Så på måndag när jag sitter här alldeles skeppsbruten och inte kommer någonstans, så ska jag blogga hela dagen hade jag tänkt!

Nu måste jag göra mig i ordning så att jag i lugn takt kan ta mig till Heby utan att stressa och köra av vägen!

Tjing!

1 kommentarer:

Anonym sa...

hur blev sängen???väntar på bild.. emn det kanske kommer på måndag om du ska blogga hela dagen=)