måndag 8 december 2008

Ledig!

Har varit ledig idag! Sotaren har varit här och jag har städat lite eftersom mäklaren kommer och värderar huset på onsdag... Blir alltid så jävla nojjig när han ska komma. Hatar att någon går runt i mitt hus och inspekterar! Men, men, det är väl skönt att ha det gjort...

Sen har jag varit i Heby på utflykt! Var till pappa, hämtade lite grejer och träffade hundarna! Pila är så stor nu! Men lika busig som alltid! ;)

Inte jättesmart kanske, att ge sig ut på vägarna i detta snöväder...
Läskigt att köra när det både regnar, snöar, 0-gradigt och mörkt!
Usch! Men jag kom hem iaf!

När jag kom in till stan tänkte jag gå in på gallerian men jag ångrade mig ganska snart... Skulle behöva mossa till min adventsljustake och tänkte köpa det på blomsterverkstan men jag bara handlade och åkte hem!

Nu ska jag gosa med Maggan litegrann! Hon ligger här brevid mig i soffan och vill bli klappad...

Sen ska jag BAAAAAAADA BAAAAAAAAADKAR! ;)

0 kommentarer: