fredag 19 december 2008

Pepparkaka...



Måste ju visa mina små konstverk... Det är ju rätt mysigt att pyssla egentligen! Synd att man inte göra det oftare... Satt i tisdagskväll och fipplade med dessa pepparkakor och kom fram till att jag har en positiv egenskap iaf! Jag har ett jävla tålamod faktiskt! Tappade bara koncentrationen en gång och då blev jag riktigt förbannad! ;) Tanken var ju att jag skulle skriva namn på pepparkakorna och använda de som bordsplaceringskort men det gick ju inte! Blev skitfult rent ut sagt! Till slut var jag nära att dekorera en kaka med "FY FAN!" och en med "Jävlar i helvete" men det gick ju inte det heller... Försökte skriva "Peter" på en och man kan se på resultatet att det inte blev särskilt bra direkt... Så jag la ner det och började pilla med silverkulor och sockerkulor istället och det gav ett bättre resultat! Frågan är nu bara var jag ska göra av de! De funkar ju inte längre som placeringskort... Kanske kan ha de på bordet iaf, som bordsdekorationer?
Vad vet jag...

0 kommentarer: