tisdag 9 december 2008

Julpyssel!

Hade så svårt att sova inatt eftersom jag hade tusen idéer för julafton!
Vi ska ju vara här allihopa och det är mycket som ska planeras!

Jag vill ha långbord med en fin dukning, bordsplacering, bordsdekorationer och hela kittet! Ska bli så kul att fixa och dona med det. Känns som att jag måste till IKEA och införskaffa porslin, bestick och glas till hela kalaset! Har knappt några tallrikar alls och besticken räcker inte på långa vägar!
IKEA är billigt, IKEA är bra! Så får det bli! ;)

Ska bli så kul att fira jul här i år! Det här huset är som gjort för julfirande!
Tror att Peter också tycker att det är roligt! Han har ju firat jul i det här huset i hela sitt liv! Traditioner är till för att hållas!

Nej, usch och fy, nu måste jag städa! Jag hatar att städa!!!!!!!

Ska nog bara kolla Ikeas hemsida först... Bara tio minuter eller så... ;)

2 kommentarer:

Elin sa...

låter som en superhärlig jul!!! vi hade julen här förra året! var så kul att duka och dona före.. jag hade oxå bordsplacering då: ett tips som jag gjorde: istället för placeringskort så kan man skriva namn med glasyr på pepparkakor!! det gjorde jag, blev faktiskt lite annorlunda och en kul grej!

Anonym sa...

vad va det me mig säng.. ???