onsdag 19 december 2007

Bakom kulisserna...



Min TV lever igen och jag har just tittat på ARN - Tempelriddaren: Bakom kulisserna på TV400 och jäklar vad jag blir sugen på att se filmen!! Älskar sådana böcker och filmer och jag vet iaf en som kommer sitta bänkad i biofotöljen på juldagen!! JAG!!
Ska gå med bl.a Peters morfar och syster, ska bli så mysigt...

Peter har inte kommit hem än och jag har så tråkigt... Finns hundra saker jag borde göra men jag vet inte om jag vill... Tråkig saker bara... Städa, stryka, plocka ur diskmaskinen, bla, bla, bla...

Jag vill göra nåt kul!! Gå på bio t.ex... ;)

Snart ska jag iaf bada badkar och läsa en tidning jag köpte idag och sen kanske börja på en ny bok. Who knows, natten är ung... :D

Tack och God natt!!

3 kommentarer:

Elin sa...

ååå jag som skulle höra om du och peter ville gå med oss på Arn i mellandagarna! hihihi
jaja, jag fick nämligen 4 biljetter av jobbet som går ut i januari som jag ska gå för... men men skit i det då!!!!!!! hihi
filmen är säkert underbar! jag älskar den redan och har inte ens sett den!

Anonym sa...

hej!! ååå du kör den traditionen du..:P ja skippar den i år..haha men nu inser ja att de kanske blir ngt på julafton till å med..:P jobbar tor - sön till åtta på kv.
du kolla in min blogg ja har utmanat dej!

Anonym sa...

ja va skoj! såg de nu...:P:P
hihi!

tack . ja hoppas med att hon får komma hem i jul!
åååå