onsdag 19 december 2007

Frukost(?)korv...

MAAT!!
Före...
Efter...

Nu är det gjort! Jag har lagat min frukostkorv á la Sjukhemmet... Till det gott folk, serverades HEMMAGJORD potatismos! HA! Just det! Jag gjorde eget potatismos för första gången i mitt liv och det blev kanon! Imponerad själv faktiskt...

Nu sitter jag här och är alldeles för mätt! Det är inte kul att äta ensam... Peter jobbar över som vanligt, så han äter när han kommer hem. Men inte tänker jag svälta för det! Vi äter nästan aldrig tillsammans... Boring men så är det...

Nu ska jag försöka få igång min TV och bara ligga på soffan och imponeras av mitt klockrena potatismos... Mmm... Ha, ha...

3 kommentarer:

Elin sa...

så fint du gjort!!!

Dahlberg sa...

Elin - Tack! Gott var det också!Vilket är ganska ovanligt när jag lagar mat... ;)

Anonym sa...

Vad är det i då?? Jag är på jakt efter lite nya recept så om du vill dela med dig så...:)