lördag 22 december 2007

Heaven on earth...


Så fort jag kommer hem bär det av till V-ås med Peter! Vi åkte direkt till Media Markt och jag får nästan tårar i ögonen när jag tänker på det! PURE HEAVEN!!
För en prylbög som jag var det verkligen himmelriket... Vi tittade tom på alla kylskåp som fanns... Vi sa ingenting till varandra första kvarten, bara tittade på varandra och småfnittrade lite.. Hi, hi...

Jag som är ute efter en bärbar dator hittade en hel del men jag behöver nog Jonas, Peters bror, som expertråd så jag inte gör bort mig...

Vi tittade även på en platt-TV och jäklar vad "billiga" dom har blivit... Kostar lika mycket som våran gjorde när vi köpte den för några år sedan, och den är mindre... Där blir det definitivt ett köp sen... Längtar!

Köpte även Peters julklappar där: Två nya X-box-spel och en extra kontroll... Hur dum får man bli egentligen?! Kommer ångra detta köp 1000 ggr, men men... ;)

Sen köpte vi varsina par skridskor också! Jag ville inte ha, för jag är inte så grym på att åka... Men nu har Peter lovat att lära mig! Upp till bevis!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det där med skridskor och Peter lova får ni nog omrevidera, Peter och jag var ut idag, och det känns som vi behöver några träningstimmar på det först =)

Dahlberg sa...

Ha, ha... Hörde nåt om en riktig praktvurpa på isen... Det enda han sa när jag frågade hur det hade gått var:
"Jag ramlade bara EN gång..." :D
Det är bra, öva på så får ni lära mig sen, för jag är kass...