lördag 15 december 2007

Utmaning...

Såg nyss att jag fått en utmaning av Evve som går ut på att skriva 8 fakta/vanor om mig själv och ska även nominera 8 andra bloggerskor att göra samma sak...
Kommer i samma stund på att det är ingen lätt uppgift! Men vi provar...



1. Jag älskar att diskutera saker, på en bra nivå... Inte argumentera eller bråka!


2. Jag har en känslig och långsint själ... Klarar INTE av kritik, tar det alltid personligt och blir bara ledsen...


3. Jag har nötallergi.


4. På senare år har jag fått väldigt lätt för att gråta. Vilket jag HATAR!


5. Jag älskar att få folk att skratta och uppskattar alltid ett roligt skämt! På alla nivåer... :D Älskar tv-serier som The Simpsons och My name is Earl... Det är humor!!! Ha, ha!!!


6. Jag älskar min familj så att det gör ont! Är alltid orolig för folk i min närhet eftersom jag vet att livet är skört...


7. Jag använder blåa linser när jag inte har mina glasögon på mig.


8. Precis som Evve är jag antingen jätteslarvig eller sjukligt pedantisk.
Det är mycket "antingen eller" i mitt liv... Jag som så gärna vill ha en hund, vill antingen ha en liten Jack russel terrier eller en stor rottweiler. När det gäller bilar vill jag antingen ha en liten golf eller en stor stadsjeep... Antingen eller... ;)


HA! Det där var inte SÅ svårt som jag trodde! Tack Evve för utmaningen!

Det blir svårt att nominera 8 andra men det vore kul on Angelica, Elin och Johanna svarade! Sen får gärna folk utan blogg också anta utmaningen genom en kommentar på detta inlägg!

0 kommentarer: