söndag 30 december 2007

Näst sista...

Näst sista dagen på året och jag börjar bli frisk!!!
Ska jobba imorgon...

Okej, vad har hänt sen sist! Inte mycket...
Igår var hela Jonsson-klanen till Sthlm och hälsade på en ny kusin! Själv var jag hemma och hostade...
Detta äventyr har tack och lov i detalj beskrivits på Johannas blogg och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ringer till Peter vid halv två tiden och han svarar att de är i Rinkeby...
VA?! svarade jag, är ni redan på väg tillbaka?!
Nej, vi har inte kommit dit än! Det tog oss 20 mil att komma HIT!
Snacka om villovägar... HA, HA!!

Annars har det varit en lugn vecka med host, huvudvärk, feber och en underbar smärta i halsen... Myyysigt...

Har även fått en bärbar dator, så ny sitter jag och skriver framför TV:n som även den är ny... Den är så platt och stor och jag älskar varje tum!! Prylbög var ordet... ;)

Ikväll har vi haft lite besök här i form av Dan, Sofie och Jonsson-klanen.
En fruktansvärd, panikartad incident inträffade mitt i alltihopa men jag tar inga detaljer för jag vill kunna sova utan mardrömmar inatt. Men jag kan informera er om att den lilla musen nu är i mushimlen och har det bättre där än vad han hade timmen innan sin död... R.I.P lilla mus....


Nu är det My name is Earl och jag kan tyvärr inte göra två saker samtidigt, så jag slutar nu... ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

He he *räcker upp handen* Här är en till med en ny bärbar dator!!
Very nice! Puss puss

Elin sa...

och här är en till med laptop:) framför tvn *s* hoppas du mår bättre nu berit! jag mår fint! ska packa ihop lite kläder nu, ska till brorsan i em och festa in det nya året! *s* fest i färnbo:) kan bara sluta på ett sätt;)
*kram kram och gott nytt år!*