tisdag 11 december 2007

Bio i Jugansbo...


Jag tror jag ska öppna biograf... I helgen har nämligen jag inte gjort annat än tittat på film med "Kraken"...
Det är inte ofta man går igenom sin DVD-samling annars, men är man sjuk (eller i sällskap med en sjukling...)kan man titta på, i stort sett vad som helst!

Dessa filmer hann vi med från fredag till måndag...

¤ Wallander - Pyramiden (Med min favorit, Gustaf Skarsgård...)
¤ Harry Potter 2-5 (Peter hatar Harry och hans vänner...)
¤ Noll Tolerans (Svensk, gammal goding...)
¤ The Haunting (Peter hatar skräckisar...)
¤ National Treasure (Som om Indiana Jones skulle göra Da Vinci-koden...)
¤ Evan den allsmäktige (Töntfilm som Peter gillade...)
¤ Björnbröder (Disneyfilm som jag grät mig igenom, tur att Peter sov då...)

Som sagt har vi väldigt olika smak när det gäller film, men i helgen fungerade det alltså med "vad fan som helst", som Peter uttryckte det... ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket:) Ja, Josse är duktig. Blir bättre och bättre nu också med tanke på att hon får mer erfarenhet. jag är iaf nöjd då jag alltid går hos henne nu och alltid gjort den sen hon blev klar med frisörutbildningen.

Oj, det var verkligen filmer du hann med:)

Anonym sa...

Åh Harry som är så bra!! Hur tänker Peter egentligen!! Hmm...är lite liiiite sårad över hans tokdiss av min Harry Potter!! Hoppas han blir frisk ändå...Puss på er!

Elin sa...

Vännen! vi ska då inte se Björnbröder tillsammans! här har du en till som snyftade sig igenom filmen!!! ååå har du sett tvåan? *snyft*

Dahlberg sa...

PiP - Nej, och jag ska nog inte göra det heller... Min nerver... ;)Vadå? Är den värre än 1:an? Peter köpte den första på DVD när den kom ut men jag har inte sett den förrens nu i helgen och satan vad jag bölade, grinade, grät, hulkade, snyftade... Var som sagt tur att Peter sov då, så han slapp se vraket i soffan brevid! Jag har blivit så lättrörd på äldre dagar! ;)

Dahlberg sa...

Anki-Panki - Jag gillar också Harry-filmerna/böckerna! Så ska man titta på dessa filmer så får man göra det själv... Eller passa på när sambon har en febertopp... Ha, ha!!!