tisdag 11 december 2007

Sjukstugan...

Jag trodde jag skulle vara ledig i helgen men det visade sig att jag måste jobba extra som personlig assistent istället... Ha, ha... ;)

Stackars Peter är sjuk! Han har inte ätit på en vecka och hostar så han spyr... Febertoppar på över 40 grader och kallsvettas på ett sätt jag inte trodde var möjligt! Yrar och citerar en viss reklamfilm, "och ni kvinnor snackar om att föda barn!" Hi, hi...

Peter a.k.a "Kraken" går nu på penicillin, hostmediciner, Alvedon och Acetylcystein. Så det är väl egentligen inte konstigt att han kräks, när han inte har ätit annat än just det ovanstående... Men nu har han kommit till filmjölksstadiet så jag hoppas att han är på bättringsvägen...

Häpp! Det var min helg det... ;)

2 kommentarer:

Elin sa...

krya på dig Peter!

Dahlberg sa...

Åh, va gullig du är! Det ska jag hälsa honom! Puss på dig Elin, du är så go´!!