tisdag 11 december 2007

Du och jag, Alfred...


Alfred Nobel är en gammal kompis till mig... Eller ja, jag gjorde ett skolarbete om honom i mellanstadiet...

Trots det blir jag ALDRIG bjuden på Nobelfesten!!! What the hell?! Jag blir galen! När är det min tur?! Borde kanske bli lite mer tjenis med en viss Mr. Wall som går varje jävla år!!! ;)

Jag överdriver, men visst vore det kul att få ha en fin klänning och uppsatt hår någon gång i sitt liv! Är fortfarande lite bitter över att Peter inte frågade mig om studentbalen... Hmm..

Jag tittade lite igår iaf, mest för klänningarna, håruppsättningarna och käkets skull... ;)

Sen hörde jag även Al Gores tal från Oslo och det är inte annat än att man blir lite orolig för vad som kommer att hända med hela världen om vi inte gör någonting snart... Usch...

Vackrast för kvällen var hur som helst Victoria enligt mig! Stilren och riktigt snygg klänning som satt som handen i handsken! Det är inte ofta hon är så "inne", hon verkar vara mer klassisk annars... Silvia, förresten?! Färgade de bara om förra årets vita klänning till röd?!?! Jag vet iaf vem som kommer att vara tomte på Drottningholm på julafton... ;)

Jag är ingen monarkist, tvärtom! Jag tycker det är väldigt omodernt och bakåtsträvande med ett kungahus år 2007! Men jag gillar Vickan! Hon verkar väldigt seriös och ödmjuk plus att hon är väldigt vacker! Det beror nog mest på att jag tycker att det så fint med mörka drag! Jag har velat ha långt, brunt hår och mörka ögon så länge jag kan minnas!
Lång innan jag skrev mitt arbete om Alfred Nobel!! Den svikaren...


Men vad är väl en Nobelfest i stadhuset? Fruktansvärt tråkig och dötrist och alldeles, alldeles UNDERBAR!!!! ;)

2 kommentarer:

Elin sa...

jag tänkte jag skulle få gå på idrottsgalan jag, men inte ringde tony för det:( men men...
jag ä int bittär!! hihi

Dahlberg sa...

Ha, ha!!! Men det är jag!!! ;)