onsdag 12 december 2007

Dra mig baklänges!

Eller "dra ballen i lösgruset" som Peter skulle säga...

Jag får nästan vårkänslor...


Jag kan nästan svära på att jag såg en tussilago i sluttningen ner till ån! Men jag tittade inte så noga... ;)



Jag är riktigt upprörd nu... Var ute en snabbis i morse och vad får jag se?! Har jag vaknat ur ide?! Är det redan mars?! APRIL?!

NEJ! Det är fortfarande december! 12 DECEMBER!!!

GE MIG SNÖ!!! NU!!!

Men det iaf 6 grader kallt så det kanske kommer...

3 kommentarer:

Elin sa...

ja, man kan ju fundera! men visst är det härligt att det äntligen är lite kallt:)

Johanna sa...

Men sheezus... Hallå, det ska ju vara jul nu ju...

Dahlberg sa...

Ja ni, flickor! Det är förjävligt... Värre än förra året... Har aldrig längtat så mycket efter snö som nu!