onsdag 19 december 2007

En ny dag...


I dag är det en bättre dag än igår och det känns skönt...
Det känns som att jag måste komma över det 18:de innan jag får någon julstämning! Men nu har den infunnit sig! Ska sätta upp min Heby-kulor idag och sen ska jag börja kolla efter julpynt till granen... Sen måste vi till V-ås och fixa julklappar... Sen har vi en ny tradition på jobbet i år! Sjuksyrran som jobbar kväll med oss på julafton frågade om vi inte kunde ha julklappsbyte då! Och visst kunde vi det!
It´s a deal, I lost my wheel!
Ska alltså skaffa en julklapp för 50 pix som skall bytas bort på julaftonskväll!

Jag känner mig också mycket bättre i min förkylning så jag ska jobba imorgon!

Var inne i stan och handlade lite i morse och ska försöka laga mat till Peter kommer hem! En riktig specialare som jag inte ätit någon annanstans än på Heby Sjukhem!
Kanske kastar in en bild sen, om jag lyckas... ;) Frukostkorv...
Varför heter det frukostkorv?! Jag är väl dum kanske, men jag skulle ALDRIG äta en sån till frukost!! Det där måste jag forska lite i, märker jag... ;)

0 kommentarer: