onsdag 19 december 2007

Min bästa vän... ;)


Det är något fel på min tv! Måste nog fixa en ny... Tur att man fick tillbaka på skatten... Ha, ha!!
__________________________________________________

UPDATE:
Jag tror TV:n har fått en allergisk reaktion mot X-boxet som står brevid! Är nog lika bra att jag flyttar undan det ordentligt så att den inte stör mig mer! Oj, förlåt! Så att den inte stör TV:n, menar jag... ;)

Förmodligen är det antennen det är fel på men jag flyttar nog undan X-boxet ändå! You never know... :D

3 kommentarer:

Elin sa...

det är ju komiskt att vi har samma sorts TV!!!! *s*

Dahlberg sa...

Ha, ha... Ja du, Elin, när slutar likheterna?! Men den här gamla saken åker ut snart, ska köpa en plattis istället. Du kommer kanske ihåg den här från ettan på trädgårdsgatan? Hade den redan där så det är fan dags att byta ut den... Men den får nog stå i sovrummet som tack för lång och trogen tjänst! Ha, ha!!!

Elin sa...

haha, ja så snart vi har råd så ska vi nog oxå köpa oss en plattis... ska med brorsan i mellandagarna och köpa en så jag kanske kan sno hans då:) moooooahahahahahaha