tisdag 25 december 2007

Som en kråka...


Idag har jag jobbat med en riktig favorit! Jag har alltid så roligt när jag jobbar med honom!!

Började med att han skällde ut mig efter noter för att jag kom en minut försent imorse, enligt honom... ;) Allt med ett leende på läpparna...

Sen påståd han att han åkt förbi mitt hus i helgen!
Gud, va roligt tänkte jag eftersom han inte har fattat i vilket hus jag bor i efter två års intensiva förklaringar och egenhändigt ritade kartor i personalrummet...

Sen släpper han bomben...

-Jaha, så nu vet jag iaf vilket hus du bor i! För visst är det väl det där gula huset på höger sida?

Nooooooooooo!!!!! What the hell?!

-Öh, nej, jag bor i rött hus vid en korsning...

Ingenting hade gått in! Vid förmiddagsfikat slutade våra högljuda diskussioner med att jag fick gå ut på eniro och skriva ut en karta och visa karln var jag bor!!!! SVART PÅ VITT!
Envisa som synden, båda två... Ha, ha...

Idag är jag förövrigt hes som en kråka... Halsen värker och jag hostar hela tiden!


Livet leker...

0 kommentarer: