lördag 22 december 2007

God Jul, mina fina flickor!!

Var ju tvungen att köpa julklappar till Maggan och Majsan också!! Eftersom de har varit så duktiga och vässat sina klor på den gamla klösställningen tills den gick sönder, så har vi nu köpt en ny åt dem! Visst, den var svindyr men som kvinnan i djuraffaren sa, så sparar man in det på hela tapeter och möbler istället. Det stämmer verkligen för mina katter har ALDRIG klöst på varken väggar eller möbler! Bara använt klösbräda!
Sen kunde jag inte låta bli att köpa de sötaste matskålar jag någonsin sett! I botten på skålen står det "All Gone" Hur gulligt som helst!





3 kommentarer:

Elin sa...

åå vilka söta julklappar:) våra kissar skulle oxå behöva en ny.. vet inte hur måga gånger vi har lagat våran.. men men, de fick en "divan" ... kattsäng i julklapp... å vilka söta skålar, har såna fast svarta jag... men de i färg var mycket sötare!!!

Anonym sa...

Måste vara en dröm för dina katter med de där härliga juklapparna:)

Dahlberg sa...

Elin - Tittade på svarta, tänkte köpa dem men jag tyckte det var lite roligare med lite färg! Mysigt med divan!

Maria - Ja, dom gillar den jättemycket! Så tacksamt att köpa någonting de både leker med och använder!