tisdag 1 januari 2008

3 År!




Idag har vi som sagt varit förlovade i 3 år och det har gått snabbt och smärtfritt! Även om jag har spelat över, lekt dramatisk och kastat ringen ett par gånger... Ha, ha!! Trots det har jag aldrig ångrat mig en enda sekund!! Innerst inne... ;)

Jag som inte är romantiskt för fem öre, har iaf gjort en fin sak i mitt liv, på alla hjärtans dag för två års sedan... Peter hade en annan ring först. Den gamla var repig, förstörd och lite för liten så han fick en ny!
Jag lurade honom, snodde den gamla och lät honom tro att han tappat den! He, he...
Två veckor efter det var det alla hjärtans dag och då fick han den nya!! Han blev jätteglad men tyckte att det var synd att han tappat den gamla...

Ha! Då avslöjade jag min kluriga plan!
Anledningen till att jag snodde den gamla var att jag fick den nersmält tillsammans med min ring till en i samma modell som hans nya!

Så nu har jag alltså även hans gamla ring runt mitt finger, kan man säga...
Det är väl lite romantiskt?

Idag fick jag denna finfina blomma och ett gulligt kort!
Tack för det, min fina fästman! ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är väl för goa ni! Blir ju alldeles rörd:)
Puss och grattis ännu en gång!!

Elin sa...

åååååå såå gulligt:)

Elin sa...

åååååå såå gulligt:)

Dahlberg sa...

Angelica - Du är bra go´ du med!! Puss på dig och tack!

Elin - Ja, visst var det! Han vet hur det ska vara... Jag ÄLSKAR vita orkidéer!!! Puss på dig!!

Anonym sa...

ja, men jag menade även att det du gjorde var gulligt:)

Dahlberg sa...

Elin - He, he... Jag kan om jag vill... ;)