onsdag 23 januari 2008

Book of Secrets...


I Söndags var jag på bio och såg National Treasure 2 och jag är barnsligt förälskad i sådana filmer och denna var inget undantag!!
Äventyrligt så det förslår med miljöer och rekvisita så ögonen blöder!! Kluriga filmer som får en att tänka och undra och rysa av välbehag... Mmm.. Ha, ha...
Jag dör om inte folk i Hollywood kan få fingrarna ur och göra klart
Änglar och Demoner snart, för den måste, måste, måste jag se!!!

Jag har alltid varit ett riktigt filmfreak och gillar i stort sett all film!
Nej, där ljög jag, jag gillar inte romantiska komedier och krigsfilmer...

Romantiska komedier är BOOORING!!!
Krigsfilmer är otäckt, sorgligt, sjukt och äckligt i största allmänhet...

Resten svullar jag med hull och hår och gärna flera gånger, med stor risk för att analysera och titta sönder många bra filmer!

Terminator 2 har jag sett över hundra gånger och vägrade t.om se 3:an av ren princip...
Man kan inte göra en trea utan Edward Furlong och tro att den blir bra! No, sir!

Svenska Hamilton har jag också sett alldeles för många gånger och kunde t.om de ryska replikerna utantill... Ha, ha...

Favoriten är som du kanske har listat ut: Action!
Annars ser jag gärna bra komedi, svensk/brittisk kriminalare, animerat, äventyr, skräck, kostymfilm och även bra amerikansk dokumentär!

You name it, I have seen it... ;)

Vilken är din favoritfilm?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi var också och såg denna film i helgen. Riktigt bra tycker jag med!

Elin sa...

min favoritfilm är mina föredetta hatfilmer! ja, sagan om ringen filmerna alltså! jag vägrade se dom när de kom.. men.. jag är helt galen i dom nu:) å så Änglagård, grease, beck, är ju alltid i toppen på min lista:)och jag vågar inte gissa hur många gånger jag sett livet är en schlager....