måndag 7 januari 2008

Do you love me...

Tänk vad glad man kan bli när man hör en riktigt bra låt för första gången! Det gjorde jag i bilen idag!

Shit, tänkte jag! Är det den skabbiga skräcködlan och pundarbruden Amy Winehouse som faktiskt gjort något bra?!
Tack och lov var det inte det...
Det var Amanda Jenssen från Idol! Gode Gud, vad bra hon är!

Jag som inte sett ett enda avsnitt av Idol har bara hört om henne genom min sambo som allvarligt talat måste har varit lite kär i henne under hela programmet... ;)

Hur som helst hittade jag bara ett konstigt klipp på youtube men jag lägger ut det iaf...

Först nu ser jag hur söt hon faktisk är! Förstår att Peter tjatat om henne hela hösten och vintern! Ha, ha...

Låten heter "Do you love me" och hon har tydligen skrivit låten tillsammans med Vincent och honom gillar jag skarpt! Så det är inte konstigt att detta är bra!

Jag är mest glad över att det inte var Amy Winehouse, som jag trodde först, men erkänn att det är lite lika sound och liknande sångröst! Men Amanda sjunger klarare och vackrare än Amy, den skabbräven!!

Puss och Kram!

1 kommentarer:

Elin sa...

hörde den på radion nyss! jättebra ju!:) gillar hennes lite annorlunda stil...