torsdag 17 januari 2008

Nya tider, härliga tider...


Idag köpte jag äntligen en ny almanacka och jag måste vara duktig och fylla i den ordentligt... Det är mycket nu och jag kommer glömma hälften... ;)

Idag var det gruppmöten på mitt jobb. I min grupp hann jag bara med en patient sen var jag tvungen att gå. På ett ANNAT MÖTE!
Fy, vad tråkigt... Fick sitta med en kvinna från Hartmann, företaget jag gör blöjbeställningar ifrån...
Jag måste ha ett nytt lösenord till deras hemsida men det kan inte hon hjälpa mig med! Snacka om service... Det får du ta med din medicinskt ansvariga sjuksköterska, fick jag till svar... Han kunde inte heller hjälpa oss och vi var tvungna att ringa till någon jäkla IT-support-kille som heter Micke och han var iaf trevlig, något man INTE kan anklaga de andra för att vara... ;)

Tillslut kunde min jobbarkompis fixa det där med lösenordet själv... HÄPP!

Om jag fick ut något av mötet?
Tja, en penna... ;)

0 kommentarer: