lördag 5 januari 2008

Nu tar vi det lilla lugna...


Nu ligger jag och Maggan i sängen och myser tillsammans...
Peter kollar på hockey och jag har badat bort mer än halva matchen så jag struntar i att kolla på det sista... Men vad det verkar så kommer det inte bli mer än ett silver för småpojkarna, f´låt, småkronorna... Tråkigt för de var så grymma sist jag såg, mot Kanada..

Jag har som sagt badat tills nu och det är nog det bästa som finns!! Finns ingenting som är så avslappnande... Synd att vår stereo sitter fast på väggen, annars skulle jag släpa in den i badrummet och lyssna på t.ex Enya eller något annat riktigt vackert. Men det är nog bäst att låta bli...
Med min tur skulle jag garanterat somna och drunkna! Ha, ha...

Skulle jag bli mångmiljonär i morgon skulle ett eget badhus vara det första jag skulle införskaffa mig. Eller en inomhuspool iaf... :D

KOMIHÅG: Måste köpa en trisslott! ;)

Shit, måste dra! Peter har vrålat av glädje två ggr vilket betyder två mål och det innebär sudden death och kanske tom straffar.. Gaah! Spännande... Men jag tror på 3 - 2 till Kanada i sudden, så nu är det upp till grabbarna att överbevisa mig...

BRING IT ON!!! Heja Sverige!!

0 kommentarer: