onsdag 2 januari 2008

Livets hemlighet...



Måste börja med DAGENS KÄFTSMÄLL:

Åkte in till stan på f.m och skulle inkassera ett presentkort på Linneskåpet, som jag fått i julklapp av några vänliga själar... Tack så mycket! ;)

Hur som haver så glider jag in till stan till strax efter tio...
Ska precis ta i handtaget och tittar upp och vad får jag se?!

Stängt för inventering!
Öppnar klockan 12.00

NEEEEEJ!!!

Bara att vända och gå tillbaka...
Ha, ha... TYPISKT!!

Blev lite deprimerad och var tvungen att titta lite i en annan liten butik och hittade en söt liten nyckelring som jag var tvungen att köpa...
Kommer ifrån Kreativ Insikt och har texten:

Livets hemlighet: Allt kommer att bli bra

Jag tycker faktiskt att det stämmer, för hur jävligt det än kan kännas så blir det alltid bra på något sätt! Det ordnar sig ALLTID!

Nu ska jag snart åka och jobba lite...

2 kommentarer:

Anonym sa...

De där är jättefina. Jag har halsbandet med alla tre stora ringar på med olika budskap. Fast har delat upp deo har numera tre halsband. Men jättebra budord.God fortsättning.//maria

Anonym sa...

:) härlig nyckelring!!!!!