onsdag 23 januari 2008

Fulsnygg?

Kan man vara fulsnygg?!
Ja, det kan man vara...
Anna och jag kom fram till det efter bion i söndags...
Ämnet för vår diskussion var Nicholas Cage. Han är inte snygg, han är inte ful... Men han har något!! Det är då enkelt att definiera honom som fulsnygg! Eller?

Det finns många, både i verkliga livet och kändisar, män och kvinnor som varken är fula eller snygga, eller både och kanske är en bättre förklaring...

Samma sak med Peter Stormare som är min svenska skådespelarfavorit! Han är inte ful, han är inte snygg men han har NÅGOT som gör honom wonderbar i mina ögon...

Även Mats Sundin... Samma visa... Inte ful, inte snygg men ändå klockren!

Nu blev det mycket för lilla mig men jag vill veta! Vad har man om man har DET?!
Charm? Utstrålning? Är det intelligens och talang som lyser igenom?!

Jag fattar ingenting...

Eller så är man bara så jäkla ful så att man blir snygg?!

As simple as that... ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller inte med om Mats Sundin, men de andra - du har rätt de har NÅGOT! Vet inte vad... får klura på det.

Anonym sa...

hehe bra spekulationer! de kan ofta vara så, som karaktärer i filmer/serier som blir sötaare pga deras roll i filmen. bra exemlel OC! :) mmmm

Anonym sa...

Håller med evve där, oftast tycker jag att det kan vara personligheten som gör om personen i fråga är snygg eller ful... jag håller med om tex Nicolas Cage, men när han spelar bad guy i nån film så tycker jag att han är asful *s* Så jag tror mkt spelar roll på personligheten, om man inte är snygg förstås för då kan den vara hur elak som helst o ändå vara assnygg :)

Anonym sa...

Tack så jättemycket, känns riktigt härligt.

Elin sa...

sundin:) mmmm hihi ja, du, jag håller med... det är "nåt" jag tror det har något med utstrålningen att göra...

Dahlberg sa...

Mammsen: Ja, visst har de NÅGOT! Men jag håller fortfarande fast vid Sudden... ;)

Evve: Bra exempel! Mmmm... ;)

Emma: Där slog du huvudet på spiken! Det sista stämmer verkligen! Ha, ha...

Maria: BRA!

Elin: Bra svar! Det har nog med utstrålingen att göra.