söndag 6 januari 2008

A little secret...

VS 2006 - Karolina Kurkova tappar sin sko...

Äntligen visar 3:an Victoria´s Secret Fashion Show och jag har väntat på den! Har bara sett den på youtube innan och snacka om snygga brudar!!!

Två av mina VS-favoriter Tyra Banks och Gisele Bundchen är ju inte med den här gången men det gör liksom inget när man har Heidi, Adriana Lima och Miranda Kerr att titta på! Tänk så jäkla snygga dessa tjejer är!!

Spice Girls sög och mimade till en gammal låt...
Kom med nåt nytt?!

Heidi och Seal sjöng en låt, vilket var ganska töntigt...
Gillar inte sånt!

Tittar hellre på halvnakna brudar i snygga underkläder, änglavingar och ben som börjar vid ljumsken men slutar ALDRIG!! ;)

2006 års show var bättre och jag gillade Karolina Kurkova, när hon tappade sin sko!
Proffsiga tjejen bara fortsätter att gå! Rena Askungen! ;)

Såg du showen? Vad tyckte du?

2 kommentarer:

Johanna sa...

Har också väntat, trean är för jäkla sega! Adriana Lima är verkligen min favvo-ängel, hon är så vaaaaaansinnigt snygg så det finns inte! Men det är som du säger, Tyra och Gisele saknas! Över lag så var förra årets show bättre dock, inte minst tack vare Justin... kan se det framträdandet hur många gånger som helst! Heidi och Seal, mjäh, inte var det något jag fastnade för iaf! Men Spice Girls är Spice Girls, I like! :) Kraaam!

Anonym sa...

mkt bra! :)
mm i dag blir de taco för oss..:P:P
hur har helgerna varit