torsdag 24 januari 2008

Hur är det möjligt?!


Att katter inte brukar tycka om att ligga på rygg är väl inget nytt. Men min Maggan HATAR att ligga på rygg och fejkar panikattacker för att komma loss om man försöker... Hon tycker inte ens om att bli buren! Hon hatar det och det är väl inte mer med det. Allt är på hennes villkor. Fine! Men man kan inte låta bli att undra... Hon avskyr alltså att ligga på rygg men när Jonas kommer hit får han alltid bära runt på henne och det bästa hon vet just då är att just ligga på rygg i hans famn.

WHAT?! WHY?! Vad är hemligheten?! Magic fingers?

Jag vill också gosa med hennes och hennes lång hår!
BUT NOOO, det går minsann inte!

Hon kommer även upp till Peter jämt. I soffan eller sängen och vill mysa men aldrig med mig... Hon tycker nog att jag är dryg men jag kan inte hålla tassarna(!) borta från hennes söta, lurviga päls!

Men visst, slipp då! Jag har ju Majsan och hon vill ALLTID gosa!! HA! ;)

1 kommentarer:

Elin sa...

hur söt får man bli?

Mirma älskar att bli kliad på magen! men Masen han hatar det... *s* jag har massa bilder dels på renoveringen, men oxå lite nya bilder på kissarna... som jag ska lägga ut.. men internet på laptopen funkar inte!!! jag vill inte sitta vid andra datorn i källaren! det är så kallt! *s*
*kram*