onsdag 17 oktober 2007

APT...

Igår var det arbetsplatsträff på mitt jobb... Inte kul... Skulle egentligen få sluta kl.15.00 med en timmes friskvård inräknat men var tvungen att vara kvar till 16.00 p.g.a att APT:n drog ut på tiden... Politikerna kom och babblade på som vanligt och jag lyssnar knappt. Passade på att smita iväg och dela medicin ett tag för att få komma ifrån! ;) Det handlade mest om hemtjänsten i kommunen iaf och det tycker jag inte att jag har med att göra! Jag bryr mig INTE! Jag tar hand om sjuka människor på ett sjukhem och vill inte sitta och diskutera hemtjänstinsatser på mig "lediga" tid! Då hade jag utbildat mig till biståndshandläggare! Tråkigt, tråkigt... Önskar att jag var mer insatt och intresserad men det är jag inte, tyvärr! När jag äntligen kom ifrån jobbet åkte jag och tog ut mitt smink som hade kommit! Det var väl det roligaste jag har gjort på hela dagen... ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag jobbar som undersköterska på Bryggeriets demensboende.. För tillfället jobbar jag mest natt, så nu ska jag snart åka hem och sova några timmar!

Anonym sa...

Bra att ni har friskvård..;)