onsdag 10 oktober 2007

IDIOT!!!

Fy, vilken dag det har varit idag... Först gjorde jag illa mig på hälen tack vare en tvättvagn!!! Skrapade upp skinnet på hälen och hälsenan plus att jag är blå, svullen och jävligt öm!! Plåster på det och jobba vidare bara... När jag slutade 20.30, tänkte jag unna mig att sola solarium... Hann bara in i omklädningsrummet när jag kom på att jag måste ha en handduk... Slänger in väskan med ALLT i skåpet och stänger och LÅSER HÄNGLÅSET!!!!!! på ren reflex... Utanför står jag nu som en idiot och räknar upp allt som finns där inne... Skåpnyckel, husnyckel, bilnyckel, plånbok, kläder, ALLT!!!!!!! In på avdelningen och ringde till pappa i hopp om att han kunde komma med bultsax (inte första gången detta händer alltså...Ha, ha...) men han svarar inte! Försöker till Peter och han kommer med alla extranycklar jag äger och har. Ingen funkar naturligtvis... Han åker till sitt jobb i Sala för att hämta en stor tång och en såg medan jag sitter i entrén och väntar... Tack och lov kommer det en sjuksköterska och gör mig sällskap. Hon väntar på skjuts och vi har det riktigt trevligt faktiskt! I samma stund som hennes skjuts kommer, kommer Peter tillbaka och öppnar mitt skåp med sina verktyg och en hel del våld!! ;) 22.00 är det äntligen dags att få åka hem och nu blir det sängen direkt...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, låter inte som något bra slut på dagen! Jobbar du på lasarettet eller?

Linnéa