fredag 5 oktober 2007

HIGH Heels!!! (Ett, två, stå på tå...)


Jag såg något alldeles galet igår på Beautifulones.blogg.se(2 Oktober)! Ett par Louboutins som såg ut som ett par "lodräta" ballerinaskor med en lång, smal och klassiskt röd klack och sula. Jag kanske inte är så bra på att förklara men klacken är alltså så hög så att du bokstavligt måste stå med hela tyngden på tårna!! Helt galet och fruktansvärt osmakligt. Groteskt på något vis! Kallas tydligen för "Balletboots" och är på ett förnedrande sätt förknippat med porriga sammanhang... Kan inte fatta varför en så känd skodesigner som Christian Louboutin beblandar sig med något liknande?! Eller vad tycker du?
Bild: Det här är mina enda högklackade skor! Av den enkla anledning att jag aldrig lärt mig att att gå med hög klack och då är det bättre att låta bli... Så jäkla fult att gå och "knäa" men samtidigt försöka se lång och ståtlig ut! Dessa skor har inte mycket gemensamt med ett par Louboutins, varken prisklass eller klackhöjd men jag kan inte gå i dem ändå!! ;) Öva, öva, öva...

4 kommentarer:

Mustafa Şenalp sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Men hallå! :P ohh vad roligt..;) fan det var ett tag sen! :P:P klart du får länka..;) oj fan ja det var tider i heby de..;O hahah ja saknar det i baldn jag med - tokigheter :=) oj såg du bodde på landet vart? vem e din sambo :) skoj skoj!
kram! stor kram!
skahälsa brudarna!

Dahlberg sa...

Måste åka och jobba nu men jag ska berätta allt när jag kommer hem! ;)

Anonym sa...

Hallå. Nu är jag inne o kikar på din blogg, verkar mycket trevlig måste jag säga. Grymt snygga skor det där som du visade upp, jag gillar dem riktigt mycket. Nu ska jag snart ivög på födelsedagsfest och imorgon blir det Stockholm. kikar in här på söndag igen:) kram