måndag 8 oktober 2007

Här var det ljus, här i vårt hus... ;)





Levande ljus är så mysigt tycker jag! Speciellt nu när det blir så mörkt. Vi har en öppen spis som det går att elda i men det har vi aldrig gjort... Istället har jag ett fat med blockljus i olika längder där och det lyser nästan upp hela rummet!! Väldigt mysigt...
I dag fick Peter rosor av mig, lite som tack för presenten igår. De var mycket längre men en gick naturligtvis av!!! FAAN! Så jag var tvungen att korta av de andra också... Det här är alltså vad som blev kvar!! Ha, ha!!




Nu har jag äntligen jobbat klart mitt helgpass och får vara ledig imorgon och jag ska inte göra någonting på hela dagen!! Bara ta det lugnt!! Javisst, ja... Ska in en snabbis till stan bara och kolla med Linneskåpet om min lilla Höganäskanna har kommit. Beställde den för snart två veckor sedan så jag hoppas det!


Jag har även varit hos en jobbarkompis idag och fikat och snackat i flera timmar! Hon fyller år imorgon och jag hade med mig en liten blomma. Hon blev så glad! Så det blev lyckat! Jag älskar att överraska folk med blommor och presenter!! Mycket roligare än att få själv!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Såå nu kan man kommentera igen:) Vad fint ni verkar ha det hemma, riktigt mysigt där med alla ljus.