fredag 12 oktober 2007

Fredag...

Mycket, MYCKET på jobbet idag... Såg ut som en blandning av ett slakthus och Stockholms blodbad i ett av rummen i morse... Men det såg mycket, MYCKET värre ut än var det var och mannen ifråga mår bara bra nu. Skönt med ledig helg! ;)


Efter jobbet åkte vi till Västerås och storhandlade. Åker mycket hellre till Uppsala när jag ska handla mat men det blev V-ås idag. Tänkte att jag skulle köpa en ny bok som jag kunde läsa i helgen men hittade ingen som passade. Peter som roar sig på annat vis köpte ett nytt spel till sitt älskade X-box som han förövrigt fick av mig i julklapp förra året... Bästa presenten någonsin, för honom, inte för mig... Han har spelet i vårt sovrum nämligen och det är ingen höjdare att försöka läsa en bok eller somna om han bredvid är fullkomligt inne i en hockeymatch på NHL-nivå!! Ha, ha!!



Sen fyller han år nästa lördag också och jag har inte en aning om vad jag ska ge honom i present!! PANIK!! Fan vad tråkigt det är med folk som inte önskar sig någonting! Lättare för alla parter om han bara kunde säga vad han skulle vilja ha! Själv önskar jag mig samma sak av honom år efter år efter år efter år... Smart drag tycker jag själv och man blir aldrig "besviken". Eftersom jag fyller år i MAJ så önskar jag mig alltid en picknick! Försommar, grönt, skönt och så gott som alltid fint väder, perfekt! Han väljer ett ställe som han tror att jag vill åka till och fixar med picknick och jag bara åker med! Sist var vi till Strömsholm och tittade på hästar och slottet och en gång var vi till Gysinge och hade picknick med korg, filt och allt!!


Nästa vecka fyller även min storebror år så det är mycket då!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin du är! Är du modell eller? Kramiz

Dahlberg sa...

Ha, ha! Vad gullig du är! Nej du, inte direkt. Men tack ändå!

Anonym sa...

Haha, jag vet hur det är det där med x-box spelandet. sebastian spelade alltid förut, men av någon anledning sålde han det i sommras! Ingen blev gladare än jag!
Och jag vet även hur det är när det är blodbad på jobbet. Sist jag råkade ut för det var kl 4 på morgonen. Jippie!

Hoppas helgen varit skön ute i Jugansbo!