torsdag 4 oktober 2007

Renault Clio, Cliio, CLIO!!!


Nu ska jag hem till min pappa, som bor hemma i Heby och fördriva tiden lite, är nämligen ledig från jobbet idag.
Det hela känns lite kul med tanke på att jag kör en lånebil... En RENAULT CLIO!!!!! Vilken enligt mig inte är direkt jättesnygg... Lite söt kanske, på sitt eget LILLA vis. Ha, ha! Dessutom har den lilla rackaren manuell växellåda, som jag inte kört på snart ett år. Lite pirrigt alltså men det går nog bra. Det enda jag menar är att om man är van vid en stor Volvo v70 kombi med automatväxel så känns det lite komiskt med en Clio. Det är allt... Spottkopp! :)
Jag saknar dig, min fina Volvo! Förlåt för det där om att du är så tråkig! Vi syns igen på fredag och jag längtar efter dig! ;)
P.S. Lägg gärna märke till den fina träkojan som ingick i köpet av huset!! Man kanske skulle hyra ut den till ett bra pris?! ;)
P.S.2 Smygreklam?!

0 kommentarer: