tisdag 23 oktober 2007

Till dig...



Min brorsdotter är en tjej jag tycker mycket om!! Jag får hela tiden höra att vi är lika på många sätt och jag känner igen mig så mycket i henne... Jag har sett henne lite som en lillasyster enda sen hon var liten och jag har så många fina minnen av henne och hennes underbara lillebror genom åren! Tänk att du är 15 år redan! Jag börjar känna mig gammal... ;) De senaste åren har vi lite tappat den tajta kontakt vi alltid haft och när jag tänker på det känns det så jäkla onödigt!
VARFÖR?! Jag vet inte, eller jo, det gör jag nog...
Men en sak vet jag och det är att jag skulle göra vad som helst för dig, gumman! <3
/ Din faster

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket gulligt inlägg av dig:)
Jo fortf lite förkyld här, men på bättringsvägen är det allt. Nu ska jag iväg till skolan för att undervisa lite...alvedon gör iaf susen då:)
Ha dig en bra tisdag. kram