tisdag 9 oktober 2007

E. Funkhouser, New York

E. Funkhouser, New York heter ett sminkmärke som är nytt för mig. Det är makeupartisten Eddie Funkhousers eget märke. En härlig karl med konstigt hår(!) som sminkar bl.a Debbie Harry, Cindy Lauper och Gwen Stefani! Färgglad kille alltså, som tydligen byter ut sin kollektion fyra gånger året! Men basen finns alltid och den beställde jag igår! Inte farligt dyrt heller! Valde mascara, 3 concealer, founation, highlighter, rouge, ögonbrynspenna, "svampar" och ett läppbalsam och fick alltihop för strax under 2000kr! Allt kommer nästa vecka och jag hoppas verkligen att alla färger stämmer...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu ska vi se om detta funkar!....

Anonym sa...

Jag använder dagligen E Funkhousers concealer (den som har 3 olika nyanser i ett litet etui), den är jättebra! Men nu börjar den ljusaste nyansen ta slut (de andra två är jag sämre på att använda).. :/