onsdag 24 oktober 2007

Finally


Äntligen har jag fått mitt kakpuder från E.Funkhouser och det verkar jättebra! Kul, kul! Jag tror att jag ska inviga denna bas på lördag för då ska jag nämligen på fest! Är så jäkla partysugen! Har inte varit ute och druckit öl på evigheter!! Jag kommer inte ens ihåg när jag var på Hotellet sist!! För det är väl där man brukar hamna tillsist?! ;)
Det värsta med mig är att jag gör så stor apparat av det hela varje gång!
Skitjobbigt! Måste alltid köpa nya kläder och sola några ggr innan och sen sminka mig och fixa håret i timmar innan jag tycker att det duger och sen tycker jag inte att det är så kul som jag hoppats och vill bara till Liljas och fixa en korv med bröd och en PUCKO ;) så att jag äntligen kan hoppa in i taxin och åka hem igen!! Ändå VET jag att det är de gånger man inte fixat och gjort sig till då man har allra roligast! Att man aldrig lär sig?! Hade hoppats på att poletten skulle trilla ner efter 20årsstrecket kanske, men inte då! Ännu drygare känns hela prosessen när jag har beställt en jacka och en tunn kofta som inte hinner komma tills på fredag så jag måste iaf åka och shoppa nåt nytt och så måste jag köpa en ny väska och hinna sola, bla, bla, bla... SORGLIGT! Patetiskt... Blä... Är det bara jag?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, jag är precis lika dan!