tisdag 9 oktober 2007

R.I.P

f.m idag satt jag och läste lite i en katalog... Allt lugnt... Det enda som hördes var katterna som lekte med en leksak som låter när man rör på den. Sitter i soffan och det är ett jäkla liv i hallen! Inget konstigt förutom att leksaken låter annorlunda... Efter en kvart går jag och tittar vad de gör och upptäcker ganska snart att det inte är en leksaksmus som har pipit över en kvart utan en RIKTIG mus!!! Jag tog upp den i två, bubbla ICAkassar, knöt ihop och gick ut och slog den, så hårt jag kunde i stenplattorna på altanen... Stackaren var redan halvdöd och skadad på svansen och ena benet så jag var tvungen att avliva den. Det är inte kul men det är livet på landet... :/

1 kommentarer:

Anonym sa...

tack det är ok...skit dyrgt med skena bara..:/ kanon att de funkar!
va fint du har det hemma! (tänkte på inlägget med ljusen vid vespisen och de