fredag 19 oktober 2007

Senaste tillskottet! Gullunge! <3



Idag har jag jobbat till fem sen bar det av till Vittinge på födelsedagskalas!! Kul, kul!! Min storebror fyllde år och alla var där. Den nyaste medlemmen i vår familj heter Eddie och är min andra brors lilla son! Hur söt och snäll får man vara egentligen?! I November kommer nästa tillskott och i form av födelsedagsbarnets lilla unge som för tillfället bor i mamma Emelies stora mage... Tänk så otroligt vacker en blivande mamma kan vara! Så kvinnlig, vacker och stark... Det är någonting i blicken hos gravida kvinnor som säger mer en tusen ord! Stolt, lycklig, förväntansfull... Förhoppningsvis syns det något liknande på blivande fastrar också... ;) Jag blir faster till ett femte barn på samma gång och det är det bästa som finns med brorsbarn!!


Imorgon fyller Peter år och jag jobbar kväll.. :( Inte roligt men det får väl gå det med...


Bilder: Eddie... <3 Visst är han söt? Lägg märke till dödskalle och kammoflagefiltarna! Hi, hi... Dom har hans storebror och pappa köpt... Den lilla mössan från Lundmyr är hur söt som helst. Men hans Lundmyrstrumpor är nästan ännu sötare... Står "Pytteliten" på undersidan! Hur gulligt som helst!! <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så söt han är då, lille Eddie :) Är det din första brorson?? Min syster har två små killar, Daniel nyss fyllda 3 år o lilla Joel 6 månader. Mina små älsklingar :)
Hoppas du/ni har en trevlig helg!
Kramis

Anonym sa...

Vad roligt med så många brorsbarn. Jag visste bara om Moa och Max (hette de så) :) Söt var lillkillen på bilden iaf. Hoppas allt är bra med dig och att du får en trevlig helg! Kram

Dahlberg sa...

Emma - Nej, jag har fler! ;) Eddie har en stolt storebror som heter Zac och bor i Linköping! Underbar unge! Sen har min andra bror Moa och Max (alldeles riktigt, Josse!) och en tredje på gång nu i november... Längtar... ;) Plus en "bonusbrorson" som heter Charlie! Många ungar blir det men det är bara roligt!! Hoppas att ni också får en bra helg!!

Anonym sa...

Så söt så:) Hoppas att du har haft dig en fin helg.

Dahlberg sa...

Maria - Tack, detsamma!