söndag 28 oktober 2007

Gårdagen...

Igår var vi till Västerås och käkade och köpte lite grejer... Jonas, Johanna och min lilla favorit Selma var sällskapet för dagen... Inne på Stadium hittade vi jättesmå, rosa Nikeskor som Selma fick prova, jäklar så gulligt! På H&M hittade vi diverse sockersöta kläder till lilla Semlan! Hade Peter och jag också haft ett barn i samma ålder hade vi lätt köpt varsina tröjor med texten "My dad is stronger than your dad"! Hur kul som helst!! Ha, ha... Först käkade vi på Pizza Hut och sen gick vi runt och tittade i affärerna och hon var så snäll och gullig så! Men tung! ett barn är mycket tyngre än var man tror, man blir fort trött i armarna... Men det gör ingenting... ;)


På kvällen var vi på fest och det var trevligt... Kanske lite för trevligt... Efter för många öl och alldeles för många snapsar var det dags för lilla mig att åka hem. Lika pinsamt som vanligt men jag helt enkelt inte dricka med måtta längre... Jag tål ingenting längre. Går hur bra som helst och jag har jättetrevligt sen rinner det över på kvart och jag börjar må illa och sen är det kört...
Sist jag drack var det samma sak... Var på fest med jobbet i Juni och hade skitkul! Tillslut åkte alla hem, utom jag och en jobbarkompis vi satt och pratade, drack grogg och väntade på skjuts och rätt var det var så måste jag springa in på toalettten och kräkas... Sen var jag bakfull hela dagen efter! Samma scenario som nu med andra ord... Mått så jäkla dåligt hela dagen! Det är först nu på kvällskvisten som jag har piggnat till... Fy, fan, ALDRIG MER!!! Det lovade jag mig själv redan i sommras, dagen efter jobbfesten men, men... Vissa lär sig visst aldrig...

0 kommentarer: