måndag 29 oktober 2007

Förra veckans shopping...





I fredags när jag var på Lindex köpte jag en vanlig svart polotröja som är bra att ha i höst/vinter... Funderar på att köpa bara en polokrage, ni vet, en sådan som småbarn har under overallen... ;) Tycker dom verkar mycket bättre än en vanlig halsduk...

Sen var jag och hämtade ut min jacka som kommer från HOT PROTECTION, La Redoute.
Naturligtvis sitter det ett rosa band på den... Köp ett du också, om du inte redan gjort det...


I Lördags var vi i Västerås och kom hem med en kort tunika/blus från H&M i brun siden.

En turkos väska som jag köpte mest för att den passade till den bruna blusen...
Den är inte lika skrikig som på bilden (blixtens fel...) men den är verkligen inte min typ av väska, tyvärr...

1 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt! :P