onsdag 24 oktober 2007

Down Memory Lane...


Jag har blivit så nostalgisk de senaste veckorna! Vet inte varför. Mest tänker jag faktiskt på min skoltid. Fy fan, va kul jag har haft genom åren! Ha, ha!! Blir varm i hjärtat när jag tänker på det! Hela vägen från lekis till den dag vi tog studenten... Först och främst tänker jag på alla vänner jag fått under alla dessa år i skolan! Jag kommer nästan ihåg varenda minut jag spendrat i de skolor jag gått i... Skolresor, skolpjäser, friluftsdagar, studiebesök, discon, vårshowen, skolavslutningar, födelsedagskalas, fester, studentfester-kryssningen-veckan! Jag kommer ihåg ALLT, i minsta detalj! Grundskolan kommer jag aldrig glömma! Kommer ihåg när en kille i min klass frågade chans på mig och en viss Evve fick svara NEJ åt mig på ett disco i Folkets hus... Tack för det... Appreciate it! ;)
Efter grundskolan trodde jag aldrig att jag skulle få vara med om en sådan gemenskap igen men sen började vi OP och det var det bästa jag gjort! Dessa speciella tjejer har en särskild plats i mitt hjärta och jag kan lova att var och en av dem har på ett eller flera sätt gjort mig till den jag är idag! Tack för dessa tre underbara år!
Sen inte att förglömma så träffade jag ju Peter i skolan också! Eller inte riktigt kanske... ;) På stundentkryssningen till Estland rättare sagt! Ha, ha! Gått i samma skola i tre år och träffas första gången på studentkryssningen... Stolpskott båda två! Ha, ha!! Dom borde nog döpa om båten till "LOVEBOAT" för Peters bästa kompis och min klasskompis fann också varandra på samma kryssning och de är både gifta och har ett barn idag! Lovely... <3 <3 <3

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du, visst tänker man ofta ohc mycket på allt tok man gjort genom tiderna! Helt galet kul hade vi!!

Men de är inte slut än! Hihi puss puss

Anonym sa...

Hahha mins sj händelsen men inte in i detalj...vem var killen? :P

Anonym sa...

ååå *saknar* vad kul vi hade!
*NU IGEN!* *moosan ska dö inatt, happy halloween* *lite snus och kuk på det här så* ja, citaten från våran op tid är många! hihihihi kram på dej åsa!! förlåt! Berit!

Anonym sa...

oj, hälsninger mig, elin, pip alltså:)

Dahlberg sa...

Elin: Lite snus och kuk på det här så?! Ha, ha!! Har jag sagt så?! ;) Hur kunde jag glömma en sån replik... Den är ju klassisk... Saknar allt det där!!! Hela klassen får väl utbilda sig till SSK nu så får vi tre år till... ;)

Dahlberg sa...

Evve- Det var Daniel...